wättsapp

  • JAg börja blöda näsblod för första gången i mitt liv idag
  • JAg hatar småbarn, dom lyckas alltid sitta bredvid mig på tåg
  • JAg tror fortfarande inte på Big foot eller spöken
  • JAg måste sova nu för ja ska jobba men ja bryr mig egentligen inte för ja ska till thailand om en vecka
  • Ja thailand sa jag, i 25 dagar :)   FAKKK UUUU BITCHEEEEEEEEEEES

Det var lite av mina tankar idag.  Förresten..  R ska flytta till Helsingborg 1maj, ja tycker han är en nörd och en svikare som gör detta, SÅ ser ni honom så knäa han honom på låret.



jag sparka en duva idag, den flög jättesnabbt sen

/tuda

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Nu har ni 3 läsare! wihoooo

2009-03-25 @ 08:15:56
URL: http://elvepilen.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars duva!

2009-03-25 @ 14:15:08
URL: http://metrobloggen.se/svantisen
Postat av: Anna

Om du sparka en duva så måste jag tyvärr tycka illa om dig.

2009-03-27 @ 08:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0