Rocky

Varför borrar folk så jävla mycke i sina väggar. Vi har en granne som borrar varenda jävla dag i flera timmar.. vad finns där att borra?..  vi har börjat spekulera om han hänger upp alla sina möbler eller om han ba har köpt jättemånga olika sorts borrar han vill testa..   Han borde iallfall testa borra sig själv i ögat så jag slipper höra honom.

Jag hatar oxå huvudvärk som jag typ får varenda dag nu..  kanske beror på borrandet? eller ba att jag är som Rocky oh har fått för många smällar i mitt liv??      jaja   Jag älskar va som Rocky för han är söt



Johan är rätt äcklig med.  han ba lägger sina snus överallt.. nästa gång kommer ja hälla tabasco över alla hans snus....



puss/ tudi

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så jävla dramatiskt!

2009-03-12 @ 00:26:32
Postat av: Anonym

så jävla skruvigt hahahahahah... du har verkliigen fastnat för de här nu.. fan va du e bäng va.. jävligt slirig e du...=)//////madde schoffräs

2009-03-12 @ 22:46:13
URL: http://maddebus.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka blogga! vem fan bryr sig om din granne borrar sig in till dig, eller sig själv på väggen :P

Tuuuuddaaaaa!

Ej när fan kommer du när så vi kan festa lita??



Puss endaste din hubbe ;)

2009-03-15 @ 01:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0