Radiogagga

Jag åker mycke bil på mitt jobb därmed lyssnar ja på mycke radio. Jag undrar vem det är som gör spellistorna?? nån som vet?   jag kommer iallfall på nått sätt få reda på detta och leta upp den personen sen efter jag skurit av hans fingrar så kommer ja spela  Rihanna - live your life  för honom i 2veckor, därefter ge honom en kram och en puss. Jag hatar verkligen den låten. Det är fan det enda dom spelar på radion.  kvittar fan om man sätter på bandit med lite rock för  då kommer nån jävel köra upp bredvid mig på motorvägen och kicka högsta volym med RIHANNNAAAA..  ja hoppas hon oxå dör.

Annars har ja haft en bra dag.  Vi har snackat om spöken idag och det var roligt. 
Jag har nog inte berättat att jag har en handikappad person som kollega??!!??  (jag borde få personligassistentlön oxå)  Denna underbara roliga kollega tror iallfall på spöken, så han försökte övertyga mig att både spöken oh bigfoot finns. Hans stora feta övertygning var att han har sett det  först och främst på aftonbladets hemsida och sen när han var liten så såg han en skugga så då måste det vara på riktigt????????.. som sagt så är han rätt efterbliven så han fattar inte att vi som nästan allting annat har skuggor.

jaja ni får slå honom när ni ser honom.. han är italienare så han luktar pizza.

oh alla ni som vill att ja ska skriva om er i bloggen..  det kommer   ni alla finns på min  blogglista  och den har ja satt upp i robins rum för vi inte ska glömma er   era dumma jävlar    puss

/tudi

Kommentarer
Postat av: Chiefen Benny

Han tror dock inte på Loch Ness odjuret..

Men har en vetenskaplig förklaring på hur Varulvar kanske kan finnas.

2009-03-24 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0