lilltommy och bullen på äventyr....

Jag kom på en sak igår när jag lekte med Cgmannen..  Dom flesta kallade faktiskt Cg för bullen när vi var väldigt små,, tycker vi ska uppta denna roliga grej,, Bullen är ett sött namn på en ännu sötare kille.  :) 

jag tycker smajlis är jätte roliga  :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :)     tycker inte ni det?`         nu till nått lite viktigare.  Jag ska snart till thailand i 25 dagar och jag hoppas att jag hittar en skatt där nere så ja slipper komma tillbaka till sverige. Om ja nu hittar denna skatt så kommer ja köpa upp alla borrar i hela sverige oh sen tippa allt in genom min grannes fönster,  Då har han tillräckligt me borrkraft att störa mig i thailand oxå.       Annars mår jag jättebra idag.  jag tycker blondiner borde bli brunetter, brunetter borde bli rödisar rödisar borde bli rädisor, rädisor borde ja äta i en sallad.

Sanningens ögonblick.. Robin sa att jag var hans ronny och det tyckte jag var jätte sött..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0