Ylvas hat för Stockholm

Stockholm är en riktigt rövig stad. Alla människor är äckliga och fula, alla pratar fult och de flesta är dumma i huvet. Jag hatar exakt allt med Stockholm.
En bra göteborgs-vits:
- Vad är det bästa med Stockholm?
- Spår 10 till Göteborg.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HAHA
HAHA
så kul tycker jag det är.
men det är inte bara kul. det är sant.
 
Jag skulle gå på slottet och skratta åt att de har ett slott. Det var stängt.
Jag hatar att åka tunnelbana, alla bara knör och bräker i sina telefoner och inkräktar på mitt liv. Tunnelbana är det äckligaste som finns. Jag hatar alla stockholmare som rusar omkring med sitt jävla take away-kaffe och sina jävla hands-free blablabla. De tror att de är med i en film tror jag. Jävla offer.
Jag hatar Stockholm så mycket så jag inte ens kan komma på fyndiga formuleringar och sånt man ska hålla på med när man skriver i en blogg. Hatet är för starkt. Hatet är lite handikappande, men snart skall jag omvandla allt hatet till något konstruktivt. Eller nej, destruktivt: det ska resultera i något mycket våldsamt och ondskefullt.
Här kommer beviset på hur mycket jag hatar stockholm:
Sen jag flyttade hit har jag blivit ett äckligt Håkan Hellström-fan.
Det är vad Stockholm gör med mig.
Tack för att jag fick hata i hatbloggen.

/Gästbloggare  YLVAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ni är helt koko. ;)

2009-05-01 @ 08:05:41
Postat av: anonym

har ni hört den här då?

Om göteborg är sveriges framsida måste ju Globern vara en böld på röven !!

2011-05-02 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0