Himma!

Så, då va man hemma igen efter 2 veckor i skåneland o annat. Vad väntar när man kommer hem till sina kära roomies? En välkomstkommité? En fin middag o ett glatt "Hej o välkommen tillbaka!"?

Kommer hem till WOW-snack, sjukt jävla intressant o roligt att komma tillbaka till detta. T har iaf levlat nu under dessa 2 veckor jag vatt borta, vilken tur, jag var orolig över att han inte skulle komma längre.
Lägenheten är städad och tvn har krympt, annars är allt som vanligt.

Dagens onödiga smskonversation :
T - Jag vill ha sex med dig
R- Jag har sex med dig nu
T - Jag är sex
R - Jag fyllde sju förra veckan

Nu ska jag byta sängkläder efter en hårig bonde har lånat mitt rum när jag vatt borta...

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0