Fransyskans hämd

fifan,, idag mår jag som en kung av ostar..  Igår så köpte jag oh Kadde en stor 1.6kg stek med massa potatisgratäng och vitlöksbröd som ba jag oh han åt upp..   FIfan säger ja bara..  jag höll på att dö.. det var så jävla gott så vi ba åt oh åt oh åt oh åt sen sluta jag äta me kadde fortsatte.  han dog tyvär sen.  han sprängdes innan han hann på toaletten. så nu måste jag städa här och det hatar jag.  jag hatar städa så jävla mycke så nu ska ja ut oh leta upp en polack som kan städa hos mig varje vecka..  varför polack undrar ni.. jo   för dom pratar polska och det är roligt och om det är roligt så har jag kul oh har jag kul så är jag glad oh är jag glad så slipper jag hata, slipper jag hata så slipper jag skriva i bloggen. Och Jag hatar ju denna bloggen oh ni 2 läsare där ute..   ush ush ush  ja ba svamlar på..  

R är förresten i Paris med sin tjej. Är det inte så romantiskt.  Hon måste vara den lyckligaste tjejen ALIIIVEEE..  Jag önskar er lycka till och grattis till graviditeten. Och jag hoppas hon blir glad när du slänger henne ut från eiffeltornet och sen hoppar efter, jag hoppas oxå att du faller snabbare så emma landar på dig så hon överlever men du tyvär landar framför en buss.

Puss på dig R och dig Fritzl.

/Tudi

Kommentarer
Postat av: Fröööööken

Va fan nämner du inget om vårat kommande bröllop?

2009-03-15 @ 10:36:50
Postat av: My

uhh du hatar inte alla dina läsare. jag vet det

2009-03-15 @ 13:09:46
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0