Fifan

Ok nu jävlar har det gått för långt!

WoW - World of Whatthefuckiswrongwithyou eller nåt

Jag har en kär vän - A - som jag tyvärr förlorat till detta "spel" jag sätter de inom citat-tecken för att det inte e ett spel, det är en nördflykt från livet.
Ok att man vill fly sin vardag men kom igen, måste man sitta o diskutera om man ska va en palladin, en deathknight, en rouge eller en flygande räv. Jag vet såklart inte va nåt av detta betyder men jag bara lyssnar på alla runtomkring mig.
För ca 1 månad sen tog spelet ytterliggare en vän till mig - J - och hans största o våtaste dröm är nu att bli som A.
Men nu har det gått för långt! Nu har det tagit den starka av oss, T, han som hade en så lovande framtid, han hade hela livet framför sig, han har ju vatt nere i skiten en gång men tagit sig upp och har bland annat hållt föredrag på skolor och liknande om : "Jag va fast i skiten men kom upp!". Helt enkelt uppmanat ungdomar att inte fastna i det! Men nu är han där igen, det är en skam, han har fått kicken som föreläsare och ska nu spendera sina dagar med att "raida" som de beroende kallar det, aj aj aj. Jag uppmanar alla läsare, alla 2, att hjälpa de drabbade, gör va du kan för att hindra spridningen.

Om jag nånsin skulle visa mig med spelet så har ni läsare min fulla rätt att beröva mitt liv..

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0