vardagshat

Vem fan gör påslakan utan de 2 små hålen i hörnen!?
Helt jävla onödigt, ska man behöva stå där o trycka in täcket som en annan idiot istället för att lugnt o fint kunna slinka in täcket i påslakanet. Lata jävla 5åriga phillipinare, sy två hål i hörnen!d

Sen våran hiss, våran fitthiss, varför har just våran hiss fotocell i dörren så man måste krypa längst in i hörnan för att den inte ska stanna var femte sekund. Problemet är bara att den är 1x1 meter så man kan inte undvika celljäveln!
Varje jävla dag man åker två pers så stannar den, ungefär en gång i veckan så har den fastnat mellan 2 våningar o stannar så i 10 timmar. Ska fixa en luftballong som går direkt från garaget och upp till köksfönstret.

Varför vinner inte jag på triss? Varför är det alltid Maja, 78, som vinner 25'000 i månaden i 25 år?
Kan inte jag som faktiskt har 25 år kvar att leva vinna det?

Jag hatar denna bloggen

R


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. för det ser snyggare ut utan hål överallt.

2. hissen stannar för ni ska någongång få motion, latisar.

3. För att du inte köper lika många (eller några alls) triss som Maja,78. Rätt ska va rätt

2008-11-20 @ 04:13:50
Postat av: Anonym

1. Det gör det inte alls, det är sexigt med hål i hörnen

2. Det har du nog rätt i

3. Jag köper lätt lika många som henne!

2008-11-20 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0