Dö!!

Till er alla som tjatar på mig  att jag ska skriva i bloggen..  kan ni inte ba dö?..  jag skiter väl i er och denna blogg..   jag hatar er alla och just nu är jag bakfull. Låt mig vara bakfull utan att tjata..  fan  ska ta denna jävla blogg oh stoppa ner i halsen på er alla..  

En annan liten sak..  ni som inte kan dansa..  dansa för fan inte.  Låt mig som är bäst dansa oh ha dansgolvet ifred. Fan ni står ju bara där oh tar upp min plats.. Gå oh sätt er oh sup oh sen hitta nått äckligt ragg oh få klamydia. Låt mig och mina fina kompisar dansa vår vals oh va snyggast!



Länge leve teletubbies



/tuda


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=alibMniGSAA



Teletubbies e bäst

2008-12-01 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0