blä

Ännu en söndag, ännu en baksmälla, ännu en störig, skallig, numera hårlös på bröstet, ungrare som inte låter en vara bakis ifred,
Såhär går det till för att bota baksmälla. Som alltid sover man inte lika bra pga torrhet i munnen. Gå upp, drick vatten, ät solrosfrö. Lägg dig bekvämt i soffan med en dålig film på tv, helst en barnfilm, air bud är min favorit.
Sen somnar man in lugnt o skönt till ljudet av air buds slamdunk. Man sover ca 1-2 timmar.
När man sedan vaknar är man inte helt botad men har då kommit in i mysstadiet av bakfyllan.
Så har jag alltid gjort och alltid njutit av mina söndagar.
MEN!
Nu när jag bor tillsammans med ovan nämnda stolpskott så går det inte längre.
Preciiiiiiiis när ögonlocken är så tunga att man inte orkar försöka hålla dem uppe längre kommer han utskrikande från sitt rum, hoppar i soffan, skriker : VA SKA VI ÄTAAAAA, ROBIIIIIIIIIN VARFÖR SOVER DUUUUUU!
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, är mitt enda svar.
När man fått idioten att lugna ner sig genom att sätta honom framför en dator med msn så kan man försöka sova igen.
Jag tror han sitter och väntar på att man ska blunda i mer än en sekund. Råkar man blunda i 2, kanske 3 sekunder så kommer det igen; ROBIIIIIIIIIIN GE MEJ MAAAAAAT.
Detta brukar leda till slagsmål.
Sen äter vi.
Idag åt vi kinamat.
Servitören hade smutsiga byxor.
Pekingsoppan va god.
Jag hatar vintern.


R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket mysigt liv ni två har.

2008-12-01 @ 22:43:29
Postat av: Anonym

shiiit va ni gnäller...

2008-12-02 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0