Vadådå?

Alla ba klagar på mig hela tiden..    Jag behandlar min kropp som ett tempel men ändå så blir jag sjuk varenda jävla vecka..  Nu har ja fått äcklig jävla halsfluss för att ja bor me två ruttna fula äckliga killar som inte kan ta hand om sin egen hygien,, Men klagar ja för det?  nej,, ja klagar aldrig ja ba eh snel hest hela tiden.  Oh nu när man eh sjukskriven, vafan ska man göra? jo titta på film och då tittar jag på allt. Därför har jag dragit ner Arn..   Ja  ARN..   Robin  det värsta är att du vet att du kommer se Arn med mig så sitt inte oh lek tuff i dina inlägg.  Arn is the shit ,,, jag var t.om på bio med Ylva oh såg ettan..  Jag är nörd älskar allt som har med nördigheten att göra

hoppas ni alla tuffa grabbar som Robin oh Andreas blir av med era tummar nästa gång ni ska stänga en dörr.  Låt oss Arn älskande människor leva livet..  sluta klaga   börja hata!



Den som vill kan komma oh hångla med mig oh bli sjuk om ni inte gillar erat jobb!

/tuda

Kommentarer
Postat av: R

det finns inte en chans i helvetet att jag kommer se arn garn med dig. Ylva har inget att säga till om.

Sen att du e sjuk hela tiden e bara ditt fel. Sluta slicka på parkeringsautomater!

2008-12-04 @ 18:04:56
Postat av: max power

just det robin. ARN handlar om korsriddare. den handlar om sverkrar och folkungar och dylikt. Den är en svensk-tysk-norsk-brittisk-dansk samproduktion. det finns tyvärr inga argument som slår dessa. så sluta hacka på tomas

2008-12-04 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0