Ledsen :(



Idag är jag jätte ledsen.  Fick reda på att igår så hade dom haft världens roligaste pass på träningen. Dom hade kört 100% valetudo och jag fick inte vara med.
För er som inte vet vad det är :  Valetudo - Är en kampsport som tillåter slag och sparkar både i den stående kampen såväl som i markkamp och man får använda sig av olika slags kroppslås.

Så ni kanske förstår att jag är ledsen. Jag blir väldigt väldigt ledsen när ja inte kan få slå på andra människor. Detta innebär att mitt hat till allt bara ökar oh ökar. Hjälp mig bli frisk så jag kan få slå på folk. Till sist kanske ni slipper mina hat inlägg.


Jag hatar julen, jag hoppas att all julbelysning dör så alla måste ha ficklampor.
Jag hatar min lön för den tar slut så snabbt.
Jag hatar att inte R gör mat till mig direkt ja skriker.
Jag hatar Nordman


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0