ARN!? ¤%&#/"%#&/"

NU har det fan gått för långt, jag tolererar mkt T gör med min dator men nu har han laddat ner Arn på den! Hur kan han ens få för sig att våga smutsa ner min dator med sånt här. Han vet att jag är allergisk mot svensk film.
Han är alltså villig att riskera min hälsa för en skrotfilms skull... Ska låsa min dator, då e det inte så kul längre va? Din jevel.

Sen borde det finnas varningstexter för söliga människor. Om de står o jobbar i en kassa borde där stå; varning, sölig kassörska, irritation kan uppstå.
Eller på bakluckan av deras bilar.
Eller på ryggen.
Eller i pannan.
Jag är hungrig.



R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar också arn...notera de lilla a:et, förtjänar inget stort....

2008-12-05 @ 19:33:40
Postat av: Anonym

Jag hatar också arn...notera de lilla a:et, förtjänar inget stort....

2008-12-05 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0